База знань

12 принципів Agile з прикладами

Agile – це гнучкий підхід до розробки програмного забезпечення, який орієнтований на постійні зміни та швидку адаптацію. Agile Manifesto містить 12 принципів, які формують основу цієї методології. Ось вони з прикладами та поясненнями:

 

  1. Наша головна мета – задовольняти замовника, постійно й швидко забезпечуючи йому цінні продукти.

Приклад: Команда регулярно забезпечує замовника новими функціями, враховуючи їх потреби та відгуки.

 

  1. Зміни вимог замовника приймаються навіть на пізніх стадіях розробки. Agile-процеси сприяють гнучкості.

Приклад: Команда змінює розробку, коли замовник просить додати нову функцію на пізній стадії проекту.

 

  1. Постачання цінного програмного забезпечення повинно відбуватися через короткі проміжки часу.

Приклад: Команда використовує двотижневі спринти для постійного релізу нових версій продукту.

 

  1. Учасники проекту та замовники повинні працювати разом на протязі всього проекту.

Приклад: Замовник щотижня зустрічається з командою розробників для обговорення прогресу та змін.

 

  1. Мотивація проектного колективу важлива. Надайте їм необхідне середовище та ресурси, і покладіться на них.

Приклад: Команда має доступ до найновіших інструментів, а керівництво створює сприятливу атмосферу.

 

  1. Найефективніший спосіб передачі інформації – безпосередній розмови.

Приклад: Команда проводить щоденні стендапи для координації дій та вирішення проблем.

 

  1. Робочий продукт є основним критерієм прогресу.

Приклад: Команда фокусується на створенні та вдосконаленні робочих версій продукту, а не на створенні документації або плануванні.

 

  1. Agile-процеси сприяють сталому розвитку. Учасники мають працювати ефективно, зберігаючи свіжість розуму.

Приклад: Команда балансує між інтенсивною роботою та необхідним відпочинком, щоб уникнути вигорання.

 

  1. Відмінність технічного виконання та гарний дизайн забезпечують стійкість.

Приклад: Команда використовує кращі практики розробки, код-рев’ю та автоматизацію тестування для забезпечення якості продукту.

 

  1. Простота – мистецтво мінімізації необхідної роботи – важлива.

Приклад: Команда уникнення перекомплектованості функцій, фокусуючись на найважливіших та найцінніших аспектах продукту.

 

  1. Найкращі архітектурні рішення, вимоги та дизайн виробляються самоорганізованими командами.

Приклад: Команда самостійно обирає найкращі технології та підходи до реалізації проекту, відповідно до їх досвіду та знань.

 

  1. Команда повинна регулярно аналізувати свою роботу та коригувати її, щоб підвищити ефективність.

Приклад: Після кожного спринту команда проводить ретроспективу, вивчаючи свої досягнення та шукаючи можливості для поліпшення процесу.

Зв'язатися з нами

    Адреса: м. Київ, 03058, а/с 24