Новини

Касири майбутнього, інструмент смарт-контрактів або альтернатива коботам? Про широке функціонал чат-ботів експерти розкажуть на ChatBot Conference

13.03.2017

ChatBot Conference 2017
29 березня в рамках ChatBot Conference відомі експерти галузі поділяться своїми знаннями та досвідом в сфері розробки чат-ботів, а також розкажуть успішні кейси застосування віртуальних співрозмовників в різноманітних сферах бізнесу.

Чат-боти дозволяють укладати b2b-контракти, тобто забезпечують безпечний обмін засобами, власністю та іншими активами без посередників. Як розробити такого бота, розповість на ChatBot Conference успішний IT-підприємець і співзасновник TradeHub Євген Саранцев.
Тема спікера: «Чат-боти як інструмент укладення смарт-контрактів».
Головні тези виступу:
• Як прописувати алгоритм чат-бота для забезпечення смарт-контракту.
• Як забезпечити укладання угод з допомогою чат-ботів.
• Як можна за допомогою бота реалізувати цілий market place.
Євген – керуючий партнер BlackBox Capital, є членом ради директорів ресурсу zakupki.prom.ua – найбільшого майданчика державних і комерційних торгів. Ментор венчурних та інвестиційних фондів WannaBiz, InVenture і Open Data Incubator.

Сучасні чат-боти вже здатні обробляти до 80% запитів користувачів, але на даному етапі вони не можуть стати повноцінною заміною живих людей. У свою чергу коботи самостійно відповідають на прості питання, аналізують листування, вироблять ключові слова і з’єднують клієнта з оператором тільки в разі рідкісного запиту.
Дмитро Аркас, лідер Chatbots Community Ukraine, глава і співзасновник компанії NanoTech42, розповість, чому коботи набагато ефективніше і вигідніше чат-ботів. Тема доповіді: «Чат-боти проти коботов: запуск коботов на платформі для професійного клієнтського сервісу та онлайн-консультування LiveTex».
Ключові тези доповіді спікера:
• Чому сучасні чат-боти поки не здатні замінити людей в чатах?
• Що таке коботи і яким чином вони роблять революцію в контакт-центрах?
• Як NanoTech42 запустила коботов на платформі для професійного клієнтського сервісу та онлайн-консультування LiveTex.

З розвитком технологій віртуальні помічники стануть повноцінним майданчиком для рітейлу без втручання людини. Коли це трапиться – розповість на ChatBot Conference Марина Чорновіл, керівник по маркетингу і розвитку бізнесу в компанії AltSolution (розробник чат-ботів для Facebook і Telegram).
Тема виступу: «Касири майбутнього. Купівля в чаті – ілюзія або реальність? »
Основні тези доповіді спікера:
• Що собою являє квитковий касир в месенджері.
• Як виглядає взаємодія користувача і бота. Алгоритми.
• Переваги та недоліки платформ Telegram і Facebook Messenger.
• Web vs. Mob. Тенденції галузі. Статистика. Трафік. Чого очікувати?
Головна подія України, присвячена чат-ботам, – ChatBot Conference – відбудеться 29 березня в БЦ «Парус». Реєстрація – за посиланням.