Отже, ми знайшли баг. Може навіть блокер. Що ж з ним може трапиться, на усьому його нелегкому життєвому шляху? (Назви етапів життя дефектів можуть бути різними в різних баг-трекінг системах, але суть їх одна).
- Виявлено (Submitted) – тестувальник знайшов баг. Відбулося «народження» дефекту в QA-світі.
- Новий (New) – дефект успішно занесений в систему.
Після цього, залежно від рішення менеджера проекту, баг може бути:
- Відхилено (Declined). З різних причин дефект може і не вважатися дефектом або вважатися неактуальним дефектом, що змушує відхилити його.
- Відкладений (Deferred). Виправлення цього бага не несе цінності на даному етапі розробки або з інших причин, відстрочує час його виправлення.
- Відкрито (Opened). Відповідальна особа визнала дефект дефектом, при чому таким, який потрібно виправити.
Коли наявність дефекту не піддається сумнівам, його шлях може призвести до наступних статусів:
- Призначено (Assigned). Виправлення поточного бага покладено на плечі певного розробника.
- Виправлено (Fixed). Відповідальний за виправлення бага розробник заявляє, що усунув дефект.
Залежно від того, чи виправив розробник дефект, дефект може бути:
- Перевіреним (Verified). Тестувальник перевіряє, чи дійсно відповідальний розробник виправив дефект, чи все-таки розробник безвідповідальний. Якщо бага більше немає, він отримує даний статус.
- Повторно відкритим (Reopened). Якщо побоювання тестувальника виправдані і баг в новому білді не виправлений – він все так само потребує виправлення, тому заново відкривається.
- Закритий (Closed). У результаті певної кількості циклів баг все-таки остаточно усунений і більше не потребує уваги команди – він оголошується закритим.
Це і є основні етапи життєвого циклу дефекту. Якщо Ви будете використовувати дану градацію життя нестерпних багів, – ймовірність того, що Ви успішно відповісте на запитання “життєвий цикл багів” на співбесіді дуже велика.